Menu

Η διδασκαλία των μαθημάτων διεξάγεται κατά τις ακόλουθες διδακτικές περιόδους, που ονομάζονται τετράμηνα:

α) Α΄ τετράμηνο από 11 Σεπτεμβρίου μέχρι 20 Ιανουαρίου.

β) Β΄ τετράμηνο από 21 Ιανουαρίου μέχρι 16 Μαΐου.

  • Στην αρχή του σχολικού έτους και μέσα στις δύο πρώτες εβδομάδες από την έναρξη των μαθημάτων διεξάγονται υποχρεωτικά στην Α΄ τάξη διαγνωστικές δοκιμασίες στα μαθήματα Νεοελληνική Γλώσσα, Άλγεβρα, Γεωμετρία, με στόχο να προσδιορίσουν οι διδάσκοντες το επίπεδο γνώσεων του κάθε μαθητή και να οργανώσουν το μάθημα της υποστήριξης της Ελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών αντίστοιχα.
  • Η αξιολόγηση του μαθητή βασίζεται γενικά στην καθημερινή του συμμετοχή και παρουσία στην τάξη, την προφορική εξέταση, τις γραπτές δοκιμασίες, τα διαγωνίσματα και τέλος τις εξετάσεις, ώστε η αξιολόγησή του να είναι όσο το δυνατόν πιο αντικειμενική και δίκαιη.        
  • Για μαθητή με μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, μόνιμη ή προσωρινή σωματική βλάβη κ.λ.π., υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης της γραπτής από προφορική εξέταση, τόσο κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους όσο και κατά τις προαγωγικές εξετάσεις. Η σχετική αίτηση υποβάλλεται στο σχολείο συνοδευόμενη από γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ ή αναγνωρισμένου Ιατροπαιδαγωγικού Κέντρου (ΙΠΔ). Οι αιτήσεις και οι ειδικές γνωματεύσεις υποβάλλονται στο Διευθυντή του Λυκείου το αργότερο μέχρι 31 Ιανουαρίου κάθε έτους. Σε έκτακτες και απρόβλεπτες περιπτώσεις μπορούν να υποβάλλονται και αργότερα.
  • Ανατίθενται ατομικές και ομαδικές συνθετικές-δημιουργικές εργασίες, οι οποίες είναι υποχρεωτικές για την Α΄ και Β΄ τάξη και προαιρετικές για τη Γ΄. Η δημιουργική εργασία αξιολογείται από τον οικείο διδάσκοντα και λαμβάνεται υπόψη μόνο όταν έχει θετική επίδραση στην επίδοση του μαθητή.
0
0
0
s2sdefault
powered by social2s

Instagram Gallery
Επικοινωνήστε μαζί μας

Τηλέφωνο: (210) 2611632
(210) 2693269
Fax: (210) 2628332
Email: mail [@] 2epal-iliou.att.sch.gr

Get in contact

Συνδεδεμένοι Χρήστες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 106 επισκέπτες και κανένα μέλος

Σχεδιασμός-Ανάπτυξη-Συντήρηση Ιστοσελίδας: Χουστουλάκη Ε.